سلام دوستان گلمممممممم من اومدم اما به یه دل پر و خون


عاشق به عشق نرسیده

به سلامتی اونو یارش...منو یادش.....

بچها دوباره بهش فرصت دادم .بازم بهم خیانت کردگریه

 

خودم دیدمش با وپسر همسایشون

 

دارم میمیرمممگریه

 

مقصر خودم بودم بهش فرصت دادم

 

دلم براش تنگ شده خیلییییییی

 

ولی دیگه نمیخوام ببینمشمهر شده

 

هرگز نمیبخشمشگریه

 

از امروز اپ میکنم.چون دیگه میخوام تو تنهایی خودم باشم.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رها.
ساعت10:07---27 دی 1393
سلام آرمان خوبی داداشم.چرا نمیایی نت دیگه.اپ نمیکنی دلمون برای متنهای قشنگت تنگ شده.
پاسخ:سلام رها جون خوبی عزیزم.حوصله ندارم. چند روز دیگه شروع به اپ میکنم.میخوام وبلاگ تبدیل کنم به سایت


a..
ساعت20:03---4 دی 1393
آرمان مریم هنوزم دوستت داره.بهش فرصت بده
پاسخ:شما؟ اون پین کد گوشیش سه بار بهش فرصت میده نه من


ساناز
ساعت19:59---4 دی 1393
سلام آرمانم خوبی عزیزم
چرا نمیایی چیک دلمون برات تنگ شده
پاسخ:سلام عزیزم خوبم تو چطوری.اجی حوصله خودمم ندارم چه برسه به چیک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:,| ساعت 11:40| توسط ارمان| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت